سئو

محتوای هوش مصنوعی در نتایج جستجو دیده می شود؟

مجله تودی : گوگل بیانیه ای در رابطه با رویکرد خود به محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی در نتایج جستجو منتشر کرده است.

این شرکت سیاست دیرینه ای برای پاداش دادن به محتوای باکیفیت دارد، صرف نظر از اینکه انسان یا ماشین آن را تولید می کند.

مهم‌تر از همه، هدف سیستم‌های رتبه‌بندی Google شناسایی محتوایی است که تخصص، تجربه، اعتبار و قابل اعتماد بودن را نشان می‌دهد (E-E-A-T).

Google به سازندگانی که به دنبال موفقیت در نتایج جستجو هستند توصیه می‌کند محتوای اصلی، باکیفیت و برای مردم را تولید کنند که E-E-A-T را نشان می‌دهد.

اگر قصد دارید تا سایت و کسب و کار شما از سمت گوگل دارای رتبه ی خوبی باشد باید بهترین تولید محتوا را برای سایت خود انجام دهید در نتیجه می توانید از متخصصان تودی برای این حرفه کمک بگیرید.

این شرکت صفحه راهنمای «ایجاد محتوای مفید، قابل اعتماد، اول از همه مردم» خود را با راهنمایی در مورد ارزیابی محتوا از نظر «چه کسی، چگونه و چرا» به روز کرده است.

در اینجا نحوه تطبیق محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی با رویکرد گوگل برای رتبه بندی محتوای با کیفیت بالا در نتایج جستجو آمده است.

روش کیفیت بیش از تولید

تمرکز بر کیفیت محتوا به جای روش تولید، سنگ بنای رویکرد گوگل برای رتبه بندی نتایج جستجو برای چندین سال بوده است.

یک دهه پیش، نگرانی‌هایی در مورد افزایش تولید انبوه محتوای تولید شده توسط انسان وجود داشت.

Google به جای ممنوع کردن همه محتوای تولید شده توسط انسان، سیستم‌های خود را برای پاداش دادن به محتوای با کیفیت بهبود بخشید.

تمرکز گوگل بر پاداش دادن به محتوای با کیفیت، صرف نظر از روش تولید، تا به امروز از طریق سیستم های رتبه بندی و سیستم محتوای مفیدی که سال گذشته معرفی شد ادامه دارد.

اتوماسیون و محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی

استفاده از اتوماسیون، از جمله هوش مصنوعی، برای تولید محتوا با هدف اصلی دستکاری رتبه‌بندی در نتایج جستجو خط‌مشی‌های هرزنامه Google را نقض می‌کند.

تلاش‌های Google برای مبارزه با هرزنامه‌ها، از جمله سیستم SpamBrain، برای مبارزه با چنین اقداماتی ادامه خواهد داشت.

با این حال، Google متوجه است که تمام استفاده از خودکارسازی و محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی هرزنامه نیست.

به عنوان مثال، ناشران محتوای مفید مانند امتیازات ورزشی، پیش‌بینی آب‌وهوا، و رونوشت‌ها را خودکار می‌کنند.

گوگل می گوید به رویکرد مسئولانه در قبال محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی ادامه می دهد و در عین حال سطح بالایی را برای کیفیت اطلاعات و مفید بودن در نتایج جستجو حفظ می کند.

توصیه های Google برای ناشران محتوای هوش مصنوعی

برای سازندگانی که محتوای تولید شده با هوش مصنوعی را در نظر می گیرند، این چیزی است که Google توصیه می کند.

مفهوم Google از E-E-A-T در صفحه راهنمای «ایجاد محتوای مفید، قابل اعتماد، اول از همه مردم» تشریح شده است، که با راهنمایی های اضافی به روز شده است.

صفحه راهنما به‌روز شده از ناشران می‌خواهد درباره نحوه تولید محتوا درباره «چه کسی، چگونه و چرا» فکر کنند.

«چه کسی» به شخصی اشاره دارد که محتوا را ایجاد کرده است، و مهم است که این موضوع را با ارائه یک خط فرعی یا اطلاعات پس‌زمینه درباره نویسنده روشن کنید.

“چگونه” به روش استفاده شده برای ایجاد محتوا مربوط می شود و برای خوانندگان مفید است که بدانند آیا اتوماسیون یا هوش مصنوعی در آن نقش داشته است یا خیر. اگر هوش مصنوعی در فرآیند تولید محتوا دخیل بوده است، گوگل از شما می خواهد که شفاف باشید و دلیل استفاده از آن را توضیح دهید.

«چرا» به هدف ایجاد محتوا اشاره دارد، که باید به جای دستکاری در رتبه‌بندی جستجو، کمک به مردم باشد.

ارزیابی محتوای خود به این روش، صرف نظر از اینکه توسط هوش مصنوعی تولید شده است یا نه، به شما کمک می‌کند تا با پاداش‌هایی که سیستم‌های Google دریافت می‌کنند، مطابقت داشته باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا