اخبارسئو

فروش محصولات در Google shopping رایگان شد

به زودی گوگل امکان استفاده از Google Shopping  را برای کسب و کار‌ها رایگان میکند.

صاحبان کسب و کار‌های فروشگاهی که به دنبال فروش محصولات خود در بستر گوگل هستند برای اولین بار می‌توانند از این ابزار تخصصی نهایت استفاده را ببرند.

این قابلیت جذاب به این صورت می‌باشد که کاربر با جستوجوی محصول در گوگل  می‌تواند محصولات را در تب اول ببیند و در صورت تمایل با کلیک به وبسایت فروشگاه و یا وبسایت واسط گوگل برود.

این قابیت جذاب و ارزشمند قرار است تا پایان ماه آپریل در آمریکا و تا پایان سال میلادی در کل جهان در دسترس عموم قرار گیرد.

همکاری رایگان گوگل در زمان کرونا

شرکت گوگل در بیانیه‌ای دلیل این تصمیم را همه گیر شدن بیماری کرونا اعلام کرد.

سخنگوی گوگل گفت:

گوگل امکان حضور شما در جستوجو‌ها را فراهم می‌کند.
گوگل امکان حضور شما در جستوجو‌ها را فراهم می‌کند.

 در حالی که کاربران به طور فزاینده‌ای به صورت آنلاین خرید می‌کنند، کاربران نه تنها لوازم ضروری را جستجو می‌کنند بلکه چیزهایی مانند اسباب بازی، پوشاک و کالاهای خانگی را نیز جستجو می‌کنند.
اگرچه این فرصتی بی‌نظیر برای کسب و کار‌هاست اما بسیاری از کسب و کار‌ها نمیتوانند از این امکان استفاده کنند.

با صدها میلیون جستجو روزانه در گوگل در هر روز، ما می دانیم که بسیاری از خرده فروشان، کالاهای مورد نیاز کاربران را در انبار  دارند، اما کمتر در محیط وب قابل پیدا شدن هستند.

با توجه به اینکه تجارت الکتریک در حال حاضر برای کسب و کارها و مصرف کنندگان یک امر حیاتی محسوب می‌شود، Google با ارائه لیست کالاها به صورت رایگان در نتایج جستجو، اقدامی بی‌سابقه را انجام می‌دهد.

استفاده از قابلیت Google Shopping

برای استفاده از این امکان کاربرانی که پیش از این در سرویس ads حضور داشتند نیازی به انجام فعالیتی ندارند، در مورد کسب و کارهای جدید نیز در گوگل بیزینس راه‌های استفاده از این طرح در روزهای آتی اعلام می‌شود.

یک حساب Merchant Center برای انتشار لیست کالاهای رایگان کاملاً ضروری است، زیرا کلیه لیست های موجود در Google Shopping بهMerchant Center  متصل است.

لیست رایگان گوگل تا هفته آینده منتشر نمیشود، اما به خرده فروشان توصیه می شود که در اسرع وقت یک حساب Merchant Center درست  کنند.

همچنین شما در صورت تمایل می‌توانید در مورد “فیسبوک Giphy را به مبلغ 400 میلیون دلار خرید” نیز مطالعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا