شبکه‌های اجتماعی

فرآیند جدید توییتر برای تعلیق حساب

مجله تودی : تویتر در حال ایجاد تغییر قابل توجهی در خط مشی تعلیق حساب خود از اول فوریه است.

طبق اعلام تیم ایمنی توییتر، کاربران می‌توانند برای ارزیابی‌ها بر اساس معیارهای جدید برای بازگردانی، نسبت به تعلیق حساب درخواست تجدیدنظر کنند.

توئیتر خاطرنشان می‌کند که رویکرد دقیق تری را برای نقض خط‌مشی اتخاذ می‌کند و اقدامات کمتری مانند محدود کردن دسترسی توییت‌های فردی را به جای حذف حساب‌ها انتخاب می‌کند.

از این پس، توییتر حساب‌های کاربری خود را فقط در صورت نقض شدید یا مداوم و مکرر خط‌مشی‌های خود به حالت تعلیق در می‌آورد.

نمونه‌هایی از نقض شدید شامل، اما نه محدود به، مشارکت در محتوا یا فعالیت غیرقانونی، تحریک یا تهدید به خشونت یا آسیب، نقض حریم خصوصی، دستکاری پلت فرم یا هرزنامه، و آزار و اذیت هدفمند کاربران است.

تویتر فعالانه حساب‌های قبلاً تعلیق شده را بازیابی می‌کند و تصریح کرده است که حساب‌هایی که در فعالیت‌های غیرقانونی، تهدید به آسیب یا خشونت، هرزنامه در مقیاس بزرگ و دستکاری پلتفرم درگیر هستند، بازگردانده نخواهند شد.

رویکرد جدید تعلیق حساب این شرکت با هدف ایجاد توازن در ترویج بحث‌های آنلاین سالم و در عین حال محافظت از کاربران در برابر آسیب است.

تویتر امیدوار است که این تغییرات راه منصفانه‌تر و شفاف‌تری را برای کاربران فراهم کند تا حساب‌های خود را بازگردانند، چیزی که قبلاً ارائه نمی‌کرد.

کاربران تشویق می‌شوند که با معیارهای جدید آشنا شوند و اگر احساس می‌کنند حساب‌هایشان به ناحق تعلیق شده است، نسبت به تعلیق خود تجدیدنظر کنند.

در موارد نادر، توییتر ممکن است اجازه دهد محتوای یا رفتاری بحث‌انگیز که ممکن است در غیر این صورت خط‌مشی‌هایش را نقض کند، در سایت باقی بماند، زیرا فکر می‌کند عموم علاقه‌مند به دیدن هر دو طرف یک موضوع هستند.

یک تیم متقابل قبل از تصمیم گیری، هر شرایط را به صورت جداگانه ارزیابی می کند.

تأثیر بالقوه بر عموم مردم، منبع محتوا، و در دسترس بودن پوشش جایگزین یک رویداد، برخی از عناصری هستند که توییتر هنگام تصمیم‌گیری درباره محتوا در نظر می‌گیرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا