سئو

روز جهانی بازاریابی [فوریه. 16]: کنفرانس 24 ساعته سمرش که نمی‌توانید از دست بدهید

مجله تودی : تصور کنید نکات بازاریابی ۲۴ ساعته را از کارشناسان برندهای برتر مانند گوگل، آمازون، پینترست و ادوبی دریافت کنید. اکنون، تصور کنید آن بینش های ارزشمند را به‌صورت رایگان دریافت کنید.

با تشکر از Semrush، این ایده لازم نیست فقط در تصور شما وجود داشته باشد زیرا کنفرانس روز جهانی بازاریابی آنها آن را به واقعیت تبدیل کرده است.

اولگا آندرینکو، معاون بازاریابی برند در Semrush می گوید: «روز جهانی بازاریابی رویداد رویایی من است.

”من قبلاً کنفرانسی مانند آن را ندیده بودم. بنابراین، من از Semrush می‌خواستم که برنامه‌ای بی‌نظیر، پیچیده و قابل توجه و در عین حال ساده و آسان برای هر کسی بپیوندیم و تماشا کنیم.“

بنابراین دقیقاً روز جهانی بازاریابی (GMD) چیست و هنگام شرکت در آن چه انتظاری می توانید داشته باشید؟

خوب، برای شروع، این یک رویداد بدون وقفه و پخش زنده در سراسر جهان است و واقعاً در نوع خود بی نظیر است.

GMD متشکل از 48 جلسه است که در آن می توانید همه چیز را از نحوه رکود اقتصادی کسب و کار خود تا نحوه ایجاد یک جامعه قوی در رسانه های اجتماعی بیاموزید.

پنجشنبه، 16 فوریه، این کنفرانس بازاریابی 24 ساعته به صورت زنده از سه استودیو در نیویورک، لندن و دبی پخش می شود.

با بیش از 150 سخنران برجسته از بزرگترین برندهای جهان، روز جهانی بازاریابی مطمئناً دانش ارزشمندی را در اختیار شما قرار می دهد تا در استراتژی های خود آن ها را به کار بگیرید. زیرا همانطور که آندرینکو می گوید:

”چه کسی نمی‌خواهد نکات بازاریابی را از Google، Meta و TikTok کشف کند؟ یا بیاموزید که Xbox، Vogue و Nestle چگونه محصولات خود را به مخاطبان خود عرضه می کنند؟“

علاوه بر این، بازاریابان و صاحبان مشاغل این فرصت را خواهند داشت که مستقیماً از طریق سؤالات بلادرنگ با کارشناسان ارتباط برقرار کنند. و بهترین بخش از همه؟ شرکت GMD کاملاً رایگان است.

فرصت خود را برای ایجاد شبکه با متخصصان بازاریابی از سراسر جهان از دست ندهید. به صورت رایگان در globalmarketingday.com ثبت نام کنید.

چه موضوعاتی در GMD 2023 پوشش داده خواهد شد؟

همیشه فن‌آوری‌ها و استراتژی‌های جدیدی برای یادگیری و بهبود وجود دارد، به‌خصوص که چشم‌انداز بازاریابی دیجیتال همچنان در حال تکامل است.

روز جهانی بازاریابی طیف وسیعی از موضوعات را پوشش می‌دهد تا بینش‌های به‌روز و اطلاعات مرتبط را در اختیار شرکت‌کنندگان قرار دهد.

آندرینکو می‌گوید: «هدف ما الهام بخشیدن به بازاریابان برای پیاده‌سازی چیزی جدید در رویکردشان یا حتی باز کردن فصل جدیدی در مسیر شغلی‌شان است.

کنفرانس امسال موضوعاتی مانند:

را پوشش خواهد داد.

“ما در روز جهانی بازاریابی همه چیز را پوشش می دهیم زیرا می دانیم که همه زمینه های بازاریابی به هم مرتبط هستند و این موضوع برای به روز ماندن مهم است.”

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد موضوعاتی که در GMD 2023 مورد بحث قرار خواهند گرفت، دستور کار کامل رویداد را مشاهده کنید.

بلندگوهایی که در GMD 2023 معرفی خواهند شد چه کسانی هستند؟

آندرینکو می‌گوید: «ما سخنرانان و کارشناسان مهمان را از سرتاسر جهان انتخاب کردیم، بنابراین سوابق و تجربیات متنوعی وجود دارد.

«و ما هر جلسه را به گونه‌ای تنظیم کرده‌ایم که هر بازاریاب یا هرکسی که علاقه‌مند به تبلیغ کسب‌وکار خود است بتواند از این رویداد 24 ساعته با مطالعات موردی بر اساس تجربیات دست اول، روندهای به‌روز، و نکات و ترفندهای قابل اجرا.”

هر سخنران در روز جهانی بازاریابی، بینش خود را به مدت 15 دقیقه به اشتراک می گذارد، قبل از اینکه دو کارشناس مهمان دیگر برای یک پانل بحث 15 دقیقه ای به آنها بپیوندند.

این پنل متشکل از مهمانانی با پیشینه‌های مختلف، مانند آژانس‌ها یا برندهای دیگر، خواهد بود تا نظرات گوناگونی را ارائه کنند و تغییری منحصر به فرد به هر موضوع بازاریابی بدهند.

خود آندرینکو از استودیو در دبی به صورت زنده پخش می شود تا در مورد مدت زمان لازم برای رتبه بالاتر در گوگل صحبت کند.

او می‌گوید: «من نمی‌توانم منتظر بمانم تا در جلسات دیگر در زمینه برندسازی، رسانه‌های اجتماعی و کمپین‌های خلاق شرکت کنم. “اگر به رویکردهای ضد رکود در بازاریابی دیجیتال و آینده کاری علاقه دارید، ما نیز چیزی برای شما داریم.”

برخی از سخنرانانی که او به خصوص مشتاق است شامل آنها شود:

  • لیندا لی، رئیس مشتری، بازاریابی و تجارت الکترونیک در H&M Americas: لیندا بازاریابی، تجارت الکترونیک و فعال‌سازی‌های رویارویی با مشتری را در سراسر بازارهای ایالات متحده، کانادا و آمریکای لاتین H&M مدیریت می‌کند. او بینش‌هایی را در مورد بازگرداندن مشتریان به فروشگاه‌ها و اینکه چگونه کسب‌وکارها می‌توانند ترافیک پیاده‌روی را افزایش دهند، ارائه خواهد کرد.
  • شانل کالفاس، رئیس بازاریابی برند در نیویورک تایمز: شانل در داستان سرایی احساسی برای برندها تحقیق خواهد کرد. Chanelle با بیش از 15 سال تجربه در ساخت استراتژی برند جهانی و توسعه خلاقانه برای مارک های نمادین مانند جنگ ستارگان، مارول، و My Little Pony، بازاریابی برند نیویورک تایمز را با “روزنامه نگاری مستقل برای یک زندگی مستقل” اخیراً به اوج رساند.
  • تژالی شیته، مدیر خلاق/مدیر هنری آمازون پرایم ویدئو: تجالی نام خود را با کار در برخی از شبکه‌های آژانس برتر جهان مطرح کرد، از یک کارگردان هنری جوان تا سطح مدیر خلاق ارشد بالا رفت و چند جوایز را به دست آورد. در طول مسیر. در طول همه گیری، او شروع به ارائه تبلیغات و مهارت های خلاقانه خود به صورت رایگان به مشاغل محلی کرد. موفقیت و تقاضای زیاد او باعث شد تا آژانس Roll Dot را تأسیس کند که در کنار شغل تمام وقت خود در آمازون مدیریت می کند. او در مورد ترکیب کار تمام وقت در آمازون با یک هیاهوی جانبی – آژانس او ​​- صحبت خواهد کرد.

برای لیست کامل سخنرانان و خلاصه ای از دستور کار امسال، حتماً به وب سایت رویداد روز جهانی بازاریابی مراجعه کنید.

چه چیزی باعث ایجاد روز جهانی بازاریابی شد؟

Semrush مدت‌هاست که با مشتریانی در بیش از 180 کشور و یک جامعه جهانی قوی از رهبران افکار، یک نیروگاه در فضای بازاریابی دیجیتال بوده است.

اگر چه آنها بیشتر به عنوان یک نام تجاری متمرکز بر SEO شناخته می شوند، محصولات آنها به یک پلتفرم بازاریابی یکپارچه، که شامل بازاریابی محتوا، تحقیقات رقبا، PPC و بازاریابی رسانه های اجتماعی نیز می شود.

آندرینکو خاطرنشان می‌کند: «مخاطبان ما همیشه وبینارها را دوست داشته‌اند، بنابراین ویدیو ثابت کرده است که فرمت عالی است.»

از زمانی که میزبان 7000 شرکت کننده برای روز تحول دیجیتال در سال 2018 بود، این برند تصمیم گرفت این ایده را گسترش دهد و یک وبینار ایجاد کند که از همه رویدادهای دیگر در جهان متمایز باشد.

آندرینکو می‌گوید: «24 ساعت بدون وقفه مانند یک چالش واقعی به نظر می‌رسید. “پس به دنبال آن رفتیم!”

روز جهانی بازاریابی برای توانمندسازی بازاریابان از سراسر جهان برای ارتباط و اشتراک گذاری دانش ایجاد شد.

همچنین برای Semrush مهم بود که این دانش را برای هر کسی در این سیاره از آسایش خانه خود و بدون پرداخت هزینه در دسترس قرار دهد.

طبق گفته آندرینکو، این همان چیزی است که GMD را واقعاً منحصر به فرد می کند، زیرا ارزش های فراگیری، نوآوری و یادگیری مستمر آنها را منعکس می کند.

Semrush اولین بار این مفهوم بلندپروازانه را در سال 2019 با بیش از 56000 ثبت نام کننده و میانگین بیش از 15000 بیننده زنده در یک زمان اجرا کرد.

آندرینکو می‌گوید: «ما مردم از سراسر جهان را به‌گونه‌ای به هم متصل کردیم که قبلاً هرگز انجام نشده بود، قطعاً به‌صورتی که شخصاً امکان‌پذیر نبود».

روز جهانی بازاریابی فرصتی منحصر به فرد برای شماست تا از سایر بازاریابان در سراسر جهان یاد بگیرید، با آنها ارتباط برقرار کنید و از آنها الهام بگیرید.

رایگان ثبت نام کنید و به بینش هایی که برای ارتقای استراتژی بازاریابی خود نیاز دارید مجهز شوید.

تأثیر جامعه روز جهانی بازاریابی

“ما می خواهیم الهام بخش نسل بعدی بازاریابان باشیم! آندرینکو می‌گوید: ما دوست داریم جامعه بازاریابی جهانی را گرد هم بیاوریم، و این شامل استقبال از تازه‌کارها نیز می‌شود.

Semrush روز جهانی بازاریابی را به عنوان مکانی مناسب برای بازاریابان و صاحبان مشاغل ایجاد کرد تا از آنچه در صنعت می گذرد مطلع شوند و با همتایان خود بررسی کنند.

آندرینکو می افزاید: «هدف ما این است که همیشه میزبان سخنرانان برتر از بزرگترین برندهای جهان باشیم تا بازاریابان بتوانند همه چیز را در مورد روندها و بینش های بازاریابی به روز بیاموزند. ما از بازاریابان می خواهیم که آنها را در استراتژی های خود برای موفقیت به کار ببرند و در صدر بازی باقی بمانند.

چه به دنبال کشف ایده‌های جدید، یادگیری تاکتیک‌های جدید یا به‌سادگی تقویت مهارت‌های خود باشید، نمی‌خواهید رویداد امسال را از دست بدهید. اکنون ثبت نام کنید تا به اطلاعات آماری دسترسی پیدا کنید که در هیچ جای دیگری نمی توانید پیدا کنید.

ماجراجویی بازاریابی منحصر به فرد خود را شروع کنید!

روز جهانی بازاریابی شانس شما برای پیوستن به یک رویداد آنلاین خاص است.

آندرینکو می‌گوید: «در حالی که کنفرانس‌های آنلاین زیادی وجود دارد، من فکر می‌کنم که تجربه ما تجربه‌ای منحصربه‌فرد است. «این یک کار عاشقانه است و ما تمام انرژی خود را صرف تحقق این رویداد کردیم. ما می دانیم که این یک تجربه ارزشمند برای همه خواهد بود.”

Semrush حتی با خدمه استودیو حرفه ای کار می کند تا از مسائل فنی دوری کند و اطمینان حاصل کند که شرکت کنندگان بهترین تجربه را با کیفیت دارند.

آندرینکو خاطرنشان می‌کند: «ما نمی‌خواهیم بازاریابان هیچ دیدگاهی را از دست بدهند، بنابراین همه جلسات را ضبط می‌کنیم. “شرکت کنندگان ثبت نام شده که در برخی از مراحل پخش زنده به آن ملحق می شوند و تماشا می کنند، می توانند پس از رویداد به موارد ضبط شده دسترسی داشته باشند.”

آماده اید از بازاریابان پیشرو جهان یاد بگیرید و با آنها ارتباط برقرار کنید؟ از هر کجا که هستید وصل شوید و به ما بپیوندید تا 24 ساعت اطلاعات جامعی در مورد صنعت داشته باشید.

روز جهانی بازاریابی 2023 ساعت 10 صبح به وقت شرقی در 16 فوریه شروع می‌شود. شما را آنجا می‌بینیم!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا