اخبار

خرید امن با شیپور

شیپور مارکت پلیس شد

همواره خرید از دیوار و شیپور با ترس فراوانی همراه بود اما امروز شیپور از پراخت امن خود رونمایی کرد تا این ترس و دلهره کمی کمتر شود.

چندی پیش دیوار با معرفی فروشگاه مارکت پلیس خود غوغایی در دل رقیبان انداخت و این رقیبان را بترس انداخت حال پس از گذشت یک ماه شیپور خرید امن را به مارکت پلیس خود اضافه کرد تا مخاطبان دیوار را هر چه بیشتر به خود جذب کند.

در صورت تمایل به مشاهده اخبار دیوار، مارکت پلیسی شد کلیک کنید.

خرید امن شیپور

شیپور از امروز امکان خرید امن و ارسال سراسری را به منظور تسهیل خرید و فروش اینترنتی به اپلیکیشن خود اضافه کرده است.

از این پس بدون ترس و دغدغه‌ای می‌توانید از این پلتفورم خرید خود را انجام دهید، در صورت هر مشکل و یا عدم ارسال کالا پول به حساب شما بر می‌گردد.

در این قابلیت جدید شیپور، همه کسب و کارها می‌توانند پس از احراز هویت با راه اندازی فروشگاه آنلاین خود ضمن معرفی خدمات و محصولاتشان به میلیون‌ها کاربر، از ویژگی خرید اینترنتی امن نیز بهره مند شده و در سریعترین زمان ممکن محصول خود را به دست خریدار  در سراسر ایران برسانند.

همچنین در صفحه راهنمای خرید امن در شیپور نیز اعلام شده است که در صورت عدم تائید کالا توسط کاربر کاربر فرصت دارد ظرف مدت سه روز کالا را مرجوع کند و در صورت تائید کالا شیپور در مدت سه روز با شما  تسویه حساب می‌کند، همچنین بیمه‌ی کالاها را به ارمغان آورده است تا همه کسب و کارها با خیال راحت‌تر از همیشه کالای خود را در بستر اینترنتی ارسال کنند حال باید دید دیوار نیز امکانی مشابه به پلتفرم خود اضافه خواهد کرد یا خیر؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا