اخبار

توئیتر قصد خرید تیک تاک را دارد!

بر اساس گزارش‌ها توئیتر نیز به عنوان رقیب مایکروسافت برای خرید تیک تاک بدل شده است. بنا به گزارشی که دیجیتال ترندز منتشر کرده است، اینطور به نظر می‌رسد که توئیتر قصد دارد تیک تاک را خریداری کند و به همین دلیل به رقیبی جدی برای مایکروسافت تبدیل شده است. اما هنوز مشخص نشده است که این شرکت می‌تواند قیمتی بالاتر از مایکروسافت بدهد یا خیر. با مجله تودی همراه باشید.

وال استریت ژورنال نیز به نقل از یک منبع آگاه این خبر را منتشر کرده است که مذاکرات اولیه برای خرید تیک تاک توسط توئیتر انجام شده است. در این گزارش آمده است که اگر توییتر بخواهد تیک تاک را خریداری کند باید سرمایه خود را افزایش بدهد چون ارزش بازاری توئیتر نزدیک به 29 میلیارد دلار است و ارزش او تقریبا به اندازه ارزش سرویس‌های تیک تاک در آمریکا است که ترامپ قبل‌تر خواستار خرید او شده بود.

به دلیل ظرفیت محدود اخذ وام، حال توئیتر برای فراهم کردن سرمایه مورد نیاز جهت خرید سرویس‌های تیک تاک در آمریکا، با چالش بسیار بزرگی رو به رو است. از سمتی دیگر هنوز شرایط خرید تیک تاک توسط توییتر مشخص نیست، اما این شرکت معتقد است که به اندازه شرکت مایکروسافت با تحقیقات گسترده آنتی تراست رو به رو نخواهد شد.

این موضوع درحالی پیش آمد که هفته گذشته ترامپ شبکه اشتراک گذاری ویدئو تیک تاک را در آمریکا ممنوع کرد و پس از آن ایکروسافت قصد خود برای خرید این اپلیکیشن را اعلام کرد.

تودی مفتخر است به ارائه خدمات جدید به کسب و کارها از جمله سئو وردپرس، پشتیبانی وردپرس و طراحی سایت وردپرس و هم چنین تولید محتوای متنی برای مشاهده تعرفه این خدمات بر روی نام هر کدام کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا