اخبار

انتخاب امیرخسرو فخریان به ریاست اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ای

دکتر امیرخسرو فخریان مدیرعامل و عضو هیات‌مدیره شرکت فروشگاه‌های زنجیره ای افق کوروش به سمت ریاست اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره‌ای مجدداً انتخاب شد.

دکتر امیرخسرو فخریان در دوره‌ی دوم انتخابات هیات مدیره اتحادیه کشوری فروشگاه‌های ذنجیره‌ای با 52 رای به سمت ریاست اتحادیه انتخاب شد، مهدی عارفی داریان بنیان گذار فروشگاه‌های زنجیره‌ای یاران دریا نیز به عنوان نایب رئیس اول با تعداد 44 رای انتخاب گردید.

پس انتخاب ایشان در این سمت در نامه‌ای به شرح زیر از کلیه اعضای این اتحادیه تشکر و قدردانی نمود.

اعضای محترم اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ای؛ کاندیداهای محترم ائتلاف رقیب؛ کاندیداهای محترم مستقل؛ خداوند بزرگ را شاکرم که توفیق خود را نصیب اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ای کرد تا دومین دوره انتخابات این اتحادیه در فضایی پرشور و رقابتی برگزار گردد و اعضای دومین دوره هیات مدیره با رای آگاهانه اعضا، انتخاب شوند. امیدوارم لطف و عنایت خداوند متعال در ادامه راه نصیب منتخبین شود تا ایشان بتوانند در سایه انتقادات، پیشنهادات و همدلی سایر اعضا، در دوره پیش رو، خدمتگزارانی صدیق برای این اتحادیه و اعضای شریف آن باشند. بر خود لازم می بینم به عنوان عضوی کوچک از خانواده بزرگ فروشگاه های زنجیره ای کشور و به نمایندگی از ائتلاف منتخب، از همه اعضای محترم اتحادیه، کاندیداهای ائتلاف رقیب، کاندیداهای مستقل و دست اندرکاران برگزاری انتخابات تشکر و قدردانی نموده و دست یاری به سوی همگی شما برای پیشبرد اهداف اتحادیه دراز نمایم. قطعا تحقق برنامه های اتحادیه، مرهون همدلی همه اعضای اتحادیه است. از خداوند بزرگ توفیق کلیه اعضای محترم اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ای را در خدمت به میهن عزیزمان خواستارم. امیرخسرو فخریان

اگر مایل هستید در مورد رئیس جدید روابط عمومی انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی تهران اطلاعات کسب کند، مقاله “محمود حق وردی ، مدیر روابط عمومی انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی تهران شد!” را مطالعه کنید.

تودی مفتخر است به ارائه خدمات جدید به کسب و کارها از جمله سئو وردپرس، پشتیبانی وردپرس و طراحی سایت وردپرس و هم چنین تولید محتوای متنی برای مشاهده تعرفه این خدمات بر روی نام هر کدام کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا