سئو

استراتژی های پیوند و وبلاگ نویسی برای سال 2023

مجله تودی : متخصصان سئو که به دنبال راه هایی برای به دست آوردن مزیت رقابتی در تکنیک های کسب لینک و وبلاگ نویسی خود هستند، می توانند دلگرم شوند – سال 2023 پیشرفت های هیجان انگیزی را به همراه دارد که می خواهید به جعبه ابزار خود اضافه کنید.

از لینک سازی و وبلاگ نویسی به نفع خود در سال 2023 استفاده کنید

آن اسمارتی در SEJ Show به من می‌پیوندد تا در مورد تکنیک‌های کسب لینک، محتوای پرمحتوا و قابل اعتماد و دیگر پیشرفت‌های استراتژی‌های سئو سنتی صحبت کند. در این قسمت روش هایی را برای افزایش دید و موفقیت در سئو کشف کنید.

لینک سازی تنها چیزی است که می تواند سوزن را حرکت دهد. شما می توانید بهینه سازی کنید و می توانید کارهایی برای افزایش سرعت سایت انجام دهید. شما می توانید محتوا بسازید و در مورد کلمات کلیدی تحقیق کنید، اما در پایان، چیزی که باعث می شود آن وب سایت رتبه بندی بسیار رقابتی داشته باشد، همچنان پیوند است.

ما حتی پایگاه داده‌ای از وب‌سایت‌هایی داریم که لینک‌ها را می‌فروشند، و می‌توانیم هر شرکتی را که از آنجا پیوند می‌خرد، ردیابی کنیم. بنابراین می دانیم که اگر این سایت از اینجا خرید می کند، آن سایت معمولاً لینک می فروشد. بنابراین محله در اینجا چیز بزرگی است

زیبایی مربیان این است که بهترین محله است. این افراد هرگز در وب سایت های خود لینک نمی فروشند زیرا مشغول چیز دیگری هستند و برای همه منابعی که در وب سایت خود قرار داده اند ارزش قائل هستند. بنابراین این محله ای است که هرگز اسپم نشده است.

برخی از شرکت ها، فروشگاه ها و رستوران ها در حال تعطیل شدن هستند. این خیلی ناراحت کننده است اما این فرصت از این منظر که دامنه های کسب و کارهای تعطیل شده فرصت خوبی برای ایجاد لینک سازی است. صفحات زیاد کسب و کارها که اکنون 404 شده اند فرصت خوبی برای اصلاح و لینک دهی به صفخات مورد نظر است.

 

گوگل همیشه توسط روزنامه نگاران و وبلاگ نویسان استفاده می شود. بنابراین اگر بتوانید یک مقاله عالی در مورد موضوعی بنویسید و آن را برای نیمی از جستارهای جستجوی با حجم بالا رتبه بندی کنید، آن لینک ها را مشاهده خواهید کرد زیرا مردم فقط با استفاده از گوگل با منبع شما مواجه می شوند.

من یک تئوری دارم مبنی بر اینکه گوگل هنگام ارزیابی لینک ها به کلیک ها نگاه می کند. بنابراین اگر پیوندها هرگز کلیک نمی شوند، آن پیوندها مفید نیستند. بنابراین معمولاً، من می‌خواهم با ارزش‌ترین لینک‌ها، لینک‌هایی باشند که ترافیک دریافت کنند. و هر چه در لیست بالاتر باشید، ترافیک بیشتری خواهید داشت. بنابراین همیشه، اگر بالاتر هستید، بهتر است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا