سئو

آیا باید روی کلمات کلیدی با سرچ کم تمرکز کنیم؟

مجله تودی :در این سوال از یک SEO، مونا می پرسد:

“آیا باید از یک کلمه کلیدی استفاده کنیم حتی زمانی که حجم جست و جو کم است یا سختی کلمه کلید مشخص نیست؟ گاهی اوقات هیچ اطلاعاتی در مورد [نام ابزار ویرایش شده] در مورد برخی از کلمات کلیدی وجود ندارد؟»

سوال عالی، مونا!

و پاسخ این است که بله، زمانی که برای شرکت شما منطقی است، باید روی کلمات کلیدی حجم جستجوی صفر تمرکز کنید.

اگر از شما پرسیده می‌شود، در اینجا چهار مثال وجود دارد که می‌توان به آن‌ها اشاره کرد: «چرا باید روی سؤالاتی تمرکز کنیم که هیچ‌کس به دنبال آنها نیست؟»

  1. شما یک ساختار سایت ایجاد می کنید.
  2. مشتریان ممکن است درخواست کنند، و این راه حلی را هم برای آنها و هم برای مشتریان آینده فراهم می کند.
  3. بازاریابی مجدد برای کسی ارزان تر از پرداخت هزینه برای تمام نقاط تماس است.
  4. ممکن است سوال حجم جستجو نداشته باشد، اما پاسخ ها برای عبارت اصلی که حجم جستجوی قابل توجهی دارد نشان داده می شود.

بیایید نگاهی دقیق‌تر به هر یک از این مثال‌ها بیندازیم.

1. یک وبسایت یا حجم محتوای کم و تازه تاسیس

در سایت‌های تجارت الکترونیک، و سایت‌هایی که برای برندسازی ساخته شده‌اند، معمولاً تعداد صفحات و محتوای اصلی وب‌سایت محدود است.

با داشتن این موضوعات مرتبط با کاری که شرکت یا سازمان شما انجام می‌دهد، می‌توانید از کلمات کلیدی و موجودیت‌های حجم جستجوی صفر برای ایجاد محتوای مرتبط با موضوع استفاده کنید.

این محتوا به موتورهای جستجو و مشتریان بالقوه کمک می‌کند تا بدانند شما چه کار می‌کنید و کدام صفحات این راه‌حل‌ها را ارائه می‌دهند.

همانطور که محصول یا خدماتی را ذکر می‌کنید یا نشان می‌دهید، می‌توانید صفحه تبدیل را با یک پیوند داخلی منبع کنید. این یک راه طبیعی برای ایجاد ساختار سایت برای سئو و کمک به بازدید کننده وب سایت در همان زمان است.

و اگر صفحه دارای بک لینک با کیفیت باشد منابع، می تواند صفحات دیگر شما را برای افزایش سئو بیشتر تقویت کند.

نکته حرفه‌ای: فقط به این دلیل که ابزاری نشان می‌دهد که حجم جستجوی صفر است، به این معنا نیست که افراد جستجوگر صفر هستند.

اگر تجربه ای با کیفیت ایجاد کنید، می توانید به وب سایتی تبدیل شوید که به عنوان روزنامه نگاران و وبلاگ نویسان به دنبال منابع هستند.

2. زیرا مشتریان سوال می کنند

یک ابزار SEO نمی داند مشتریان شما چه می پرسند. آن‌ها فقط می‌توانند انواع مختلفی از سؤالات را مطرح کنند و در مورد تعداد افرادی که به طور فعال جستجو می‌کنند، مفروضاتی ایجاد کنند.

با تیم پشتیبانی مشتری خود صحبت کنید و پایگاه داده سوالات چت زنده را دریافت کنید.

اگر مشتریان شما فعالانه این سؤالات را می‌پرسند، و سؤال یا عبارت در ابزارهای سئو نشان داده می‌شود، به این معنی است که در واقع حجم جستجو وجود دارد – و احتمالاً یک حجم جستجو نیز زیاد است.

یک کلمه کلیدی با هدف بالا با 100 جستجو ماهانه می تواند درآمد بیشتری نسبت به عبارت کم هدف با 10000 جستجو داشته باشد، زیرا آن شخص در قیف فروش بیشتر است و به دنبال تبدیل است.

نکته حرفه‌ای: از آنجایی که می‌دانید آن شخص به دنبال پاسخی خاص است و تیم پشتیبانی مشتری شما نشان داده است که چه چیزی به سؤال پاسخ می‌دهد و مشتری را تبدیل می‌کند، از مزیت مبتنی بر داده در مقایسه با کسی در تاریکی عکس می گیرد و به تحقیق آنلاین می پردازد.

یک گزینه ایجاد یک پست وبلاگ اختصاصی برای موضوع است.

اگر نحوه انجام قسمت وجود دارد، سعی کنید یک نمایش ویدیویی اضافه کنید و به دنبال نتایج YouTube و Google Video بروید.

و اگر چیزی است که مردم می‌پرسند و مستقیماً با استفاده از یک محصول یا خدمات مرتبط است، آن را به متن صفحه محصول یا خدمات خود اضافه کنید، زیرا ممکن است منجر به نرخ تبدیل بالاتری شود. این همچنین می‌تواند مکمل خوبی برای سؤالات متداول باشد.

با پاسخ دادن به این سؤالات برای افرادی که قصد خرید با شما یا استفاده از خدمات شما را دارند، می‌توانید به آنها اطلاع دهید که در مکان مناسبی هستند.

این کار حجم کاری پشتیبانی مشتری را کاهش می‌دهد زیرا آنها چندین بار به یک چیز پاسخ نمی‌دهند، و به شبکه‌های اجتماعی و تیم‌های PPC دارایی جدیدی برای جذب افراد می‌دهد.

3. بازاریابی مجدد ارزان تر از خرید است

اگر می‌توانید شخص را از طریق SEO وارد کنید، می‌توانید او را با پیکسل‌های بازاریابی مجدد برچسب‌گذاری کنید.

به‌جای پیشنهاد دادن برای کلیدواژه‌های بزرگ در جایی که به بودجه هنگفتی نیاز دارید، می‌توانید فرد بالاتری را در قیف فروش برچسب‌گذاری کنید و آن‌ها را با یک پنی دلار برگردانید.

مزیت افزوده شده در اینجا این است که شما به آنها راه حلی در محتوا ارائه دادید، بدون اینکه فروش سختی داشته باشد. اگر کار خوبی انجام دادید، اعتماد آنها را جلب می کنید.

اکنون، همانطور که تبلیغات بازاریابی مجدد شما به آنها نشان می‌دهد، شما قبلاً اعتبار و اعتماد ایجاد کرده‌اید و می‌توانید آنها را به پست‌های مرتبط‌تر یا تبدیل‌های مستقیم بازگردانید.

اما همه اینها به موضوع و جایی که فرد در قیف فروش شما قرار دارد بستگی دارد.

4. محتوای شما می تواند برای عبارات بزرگتر نمایش داده شود

حتی اگر عبارت طولانی یا سوال حجم جستجو ندارد، عبارت حجم کوتاه‌تر را در موتور جستجو در حالت ناشناس تایپ کنید. ممکن است متوجه شوید که این سؤال واقعاً در موارد زیر ظاهر می شود و می توانید ترافیک دریافت کنید:

  • مردم هم می پرسند.
  • جستجوهای مرتبط.
  • ویدیوها.
  • پانل های دانش.
  • سایر موارد.

اگر عناوین اینها یا پاسخ‌ها با موضوع شما یکسان است، می‌توانید با ایجاد تجربه کاربری مرتبط‌تر و بهتر، آنها را جایگزین کنید. حتی اگر عبارت شما حجم جستجوی صفر دارد، همچنان برای عبارتی با 20000 جستجو ماهانه نشان داده می شود. این ترفندی است که ما با برخی از مشتریان خود که سایت‌های جدیدتری دارند و برای ایجاد پیوند آماده نیستند، استفاده می‌کنیم.

برای ارائه راه حلی برای موضوع، به مواردی که گم شده، اما لازم است، نگاه کنید و آن را ایجاد کنید. اگر سایت‌های برتر کنونی پاسخ خوبی دارند، اما پاسخ در زیر کرک مدفون است، محتوایی ایجاد کنید که ابتدا پاسخ را بدهد و سپس راه‌حل‌های بیشتری ارائه دهد.

نکته حرفه ای: من گاهی این کار را در YouTube انجام می دهم. من به دنبال ویدیوهایی می گردم که در نتایج برتر برای عبارات بزرگ نشان داده می شوند و سپس به دنبال این می گردم که ببینم بعد از هر کدام چه چیزی پخش می شود.

از آنجا من مطالعه می‌کنم که چرا این ویدیوها توصیه می‌شوند، چه مواردی از دست داده‌اند، و ویدیوهای دیگر چه اشتراکاتی با آنها دارند.

سپس، ویدیوی بهتری ایجاد می‌کنم و سعی می‌کنم بدون رفتن به عبارت اصلی، بیننده را جذب کنم.

در نتیجه

بله، کلمات کلیدی با حجم جستجوی صفر ارزش دنبال کردن را دارند، اما فقط در صورتی که به کسب و کار شما مرتبط باشند.

آن‌ها می‌توانند تبدیل‌ها را برای افراد موجود در قیف شما افزایش دهند، توسط کانال‌های متعدد استفاده شوند، و ترافیکی را که ابزارهای SEO در نظر نمی‌گیرند به ارمغان بیاورند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا