کسب و کار

اینفوگرافیک: گزارش سال ۱۳۹۸ اسپید

حمل و نقل یکی از شاه کلید‌های مدیریت و راه اندازی کسب و کار‌های اینترنتی است. امروز در مجله تودی به بررسی گزارش سال 1398 اسپید ، یکی از این استارت اپ‌هایی که در حوزه حمل و نقل در کنار وبسایت‌های اینترنتی است می‌پردازیم.

استارت‌آپ اسپید، پس از 3 سال فعالیت در زمینه‌ی پخش و توزیع مرسوله‌های کسب و کارها گزارش سال 1398 خود را منتشر کرد.
استارتاپ اسپید با سفیرانی آموزش دیده و پرداخت درب محل برای کسب و کار‌ها یک راه جدید و فوق‌العاده را در زمینه ارسال کالا به وجود آورده است.گزارش سال ۱۳۹۸ اسپید

عملکرد سفیران

سفیران اسپید در سال 1398 برای ارسال مرسولات پستی بیش از 700 هزار کیلومتر را طی کرده و تمامی 22 منطقه تهران را پوشش داده‌اند، این مسافت توسط 900 سفیر این استارتاپ طی شده است که به طور متوسط هر سفیر 856 کیلومتر را در شهر تهران برای ارسال مرسولات پیموده است.

کالاهای جابه‌جایی شده

در این گزارش اعلام کرد ارزش کل کالاهای جابه‌جایی شده توسط اسپید، به بیش از 100 میلیارد تومان می‌رسد که دو دسته‌ی کتاب و لوازم آرایش بیش از سایر دسته بندی‌ها مورد علاقه کاربران می‌باشد.

همچنین این استارتاپ به لطف قابلیت پرداخت در محل خود حدود 9 میلیارد تومان را از کاربران دریافت کرده است.

همچنین شما می‌توانید در صورت تمایل اینفوگرافی امکانات جدید توئیتر را نیز مطالعه فرمایید.

تودی مفتخر است به ارائه خدمات جدید به کسب و کارها از جمله سئو وردپرس، پشتیبانی وردپرس و طراحی سایت وردپرس و هم چنین تولید محتوای متنی برای مشاهده تعرفه این خدمات بر روی نام هر کدام کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا