کسب و کار

اینفوگرافیک: گزارش سال ۱۳۹۸ اسپید

حمل و نقل یکی از شاه کلید‌های مدیریت و راه اندازی کسب و کار‌های اینترنتی است. امروز در مجله تودی به بررسی گزارش سال ۱۳۹۸ اسپید ، یکی از این استارت اپ‌هایی که در حوزه حمل و نقل در کنار وبسایت‌های اینترنتی است می‌پردازیم.

استارت‌آپ اسپید، پس از ۳ سال فعالیت در زمینه‌ی پخش و توزیع مرسوله‌های کسب و کارها گزارش سال ۱۳۹۸ خود را منتشر کرد.
استارتاپ اسپید با سفیرانی آموزش دیده و پرداخت درب محل برای کسب و کار‌ها یک راه جدید و فوق‌العاده را در زمینه ارسال کالا به وجود آورده است.گزارش سال ۱۳۹۸ اسپید

عملکرد سفیران

سفیران اسپید در سال ۱۳۹۸ برای ارسال مرسولات پستی بیش از ۷۰۰ هزار کیلومتر را طی کرده و تمامی ۲۲ منطقه تهران را پوشش داده‌اند، این مسافت توسط ۹۰۰ سفیر این استارتاپ طی شده است که به طور متوسط هر سفیر ۸۵۶ کیلومتر را در شهر تهران برای ارسال مرسولات پیموده است.

کالاهای جابه‌جایی شده

در این گزارش اعلام کرد ارزش کل کالاهای جابه‌جایی شده توسط اسپید، به بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان می‌رسد که دو دسته‌ی کتاب و لوازم آرایش بیش از سایر دسته بندی‌ها مورد علاقه کاربران می‌باشد.

همچنین این استارتاپ به لطف قابلیت پرداخت در محل خود حدود ۹ میلیارد تومان را از کاربران دریافت کرده است.

 

در صورت تمایل به دانلود گزارش اسپید بر روی لینک زیر کلیک کنید.

فایل گزارش سال ۱۳۹۸ اسپید

در صورت تمایل به دانلود اینفوگرافی بر روی لینک زیر کلیک کنید.
فایل اینفوگرافی گزارش سال ۱۳۹۸ اسپید

 

همچنین شما می‌توانید در صورت تمایل اینفوگرافی امکانات جدید توئیتر را نیز مطالعه فرمایید.

 

برچسب ها

علی عبداله زاده

کارشناس مهندسی فناوری اطلاعات طراح گرافیک و سایت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن