عصر جدید

عصر جدید

امروز در مجله تودی بعد از بررسی سایت برنامه های تلویزیونی دوران و برنده باش امروز به سراغ عصر جدید علیخانی رفتیم تا ببینیم برنامه های تولید رسانه ملی همچنان به تبلیغات تلویزیونی خودشون برای افزایش مخاطبین دل بستن یا اینکه فکری هم برای بهینه سازی مطالب و سایتشون انجام دادن .

ادامه مطلب …

اینفلوئنسر مارکتینگ

اینفلوئنسرمارکتینگ چیست؟

چند وقتی است  که با گرم شدن بازار شبکه های اجتماعی در ایران و شیوع پدیده ای به نام اینفلوئنسرمارکتینگ  سوالات زیادی برای صاحبان کسب و کار ایجاد شده که اساسا اینفلوئنسرمارکتینگ  چیست و آیا روش تبلیغاتی مناسبی است ؟

ادامه مطلب …

ایرانیان در تلگرام

چرا تلگرام روش تبلیغاتی خوبی نیست

آغاز تلگرام

در مقالات گذشته تودی به اهمیت تولید محتوای ویدیویی  و تاثیرات ویدیو در سال ۲۰۱۸ پرداخیتم امروز به سراغ تلگرام رفتیم تا بستر این پیامرسان را برای تبلیغات بررسی کنیم از سال ۲۰۱۳ که تلگرام به عنوان یک پیامرسان در اختیار مردم قرار گرفت تا به امروز در سال ۲۰۱۹ حداقل ۲۰۰ میلیون کاربر فعال دارد که از این تعداد چیزی بیش از ۴۵ میلیون کاربر ایرانی را در اختیار دارد لذا محیطی با این تعداد کاربر که تقریبا با تعداد افرادی که در ایران به اینترنت دسترسی دارند نزدیک است فضای تبلیغاتی مناسبی را فراهم کرده. ادامه مطلب …

انواع محتوای بصری

انواع محتوا

بعد از بررسی ویدیو مارکتینگ و اهمیت های آن و همنین چندین مقاله درباره تولید محتوا  امروزه به بحث ریشه دار تری وارد شدیم که اساسا قبل از طریق زیر شاخه های تولید محتوا به معرفی اجمالی از انواع محتوا بپردازیم.

ادامه مطلب …

ویدیو مارکتینگ در سال ۲۰۱۸

فکر میکنم این سومین مطلب ما درباره ویدیو مارکتینگ و اهمیت اش در سال میلادی گذشته باشه که در این مطلب از مجله تودی به آمار ها و آنالیزی از تیم Wyzowl  میپردازیم که با تهیه پرسشنامه ای از چیزی نزدیک به ۶۰۰ نفر به آنالیز اهمیت ویدیو مارکتینگ پرداختند.

ادامه مطلب …

ماندگاری ویدیو

چرا ویدیو مارکتینگ؟

در مطلب قبلی پیرامون ویدیو مارکتینگ به بررسی اولیه و ضرورت های این روش جدید و آینده دار در مجله تودی پرداختیم امروز نیز در ادامه به دلایل اهمیت ویدیو مارکتینگ برای کسب و کار های نو و استارت آپ ها می پردازیم ادامه مطلب …

ویدیو مارکتینگ

ویدیو مارکتینگ و اهمیت آن

در ادامه مباحث دیجیتال مارکتینگ مجله تودی به ویدیو مارکتینگ رسیدیم که طبق پیش بینی ها ۸۰ درصد از ترافیک اینترنت در سال ۲۰۱۹ را در اختیار خواهد داشت و از دست دادن ویدیو مارکتینک یعنی این حجم از ترافیک به راحتی از کنترل شما خارج شده و ابزاری برای افزایش بازدید یا مخاطبان و در نتیجه فروش نخواهد داشت

ادامه مطلب …

ایمیل مارکتینگ چیست؟

از ۱۹۷۲ که اولین ایمیل ها به اینباکس ها رسیدن تا به امروز که عددی چند میلیاردی تعداد ایمیل های ارسالی یک روز رو نشون میده جایگاه خودش رو به عنوان یکی از روش های تبلیغاتی و ارتباطی موفق  ثابت کرده منتهی بحث امروزه اینه که آیا در سال ۲۰۱۹ هم که شبکه های اجتماعی در بین مردم رسوخ کردن ایمیل  مارکتینگ جایگاه تبلیغاتی خودش رو حفظ میکنه ؟

ادامه مطلب …

گالری برنده باش

بررسی سایت مسابقه برنده باش

بعد از بررسی سایت برنامه دوران به عنوان تولید کننده ی محتوا و زرین پال به عنوان یکی از کسب و کار های قدیمی در  تودی امروز سراغ سایت مسابقه برنده باش رفتیم تا سایت و اپلیکیشن این برنامه تلویزیونی که از شبکه سه سیما پخش میشه و بنا بر ادعای سازندگان برنامه باعث افزایش مطالعه در بین کاربران خودش شده مورد بررسی قرار بردیم. ادامه مطلب …

dastan1

اهمیت داستان سرای در تولید محتوا

داستان سرایی یکی  به عنوان یکی از روش های بازاریابی محتوا  که از قدیم  همیشه الهام بخش ما برای ترسیم آینده ای درخشان با نگاه به گذشته بودن چه داستان های شب کودکی ما که اولین مقدمات رویاهای ساخته شده ذهن ما هستن و چه داستان هایی از دل تاریخ که عبرت آموز بودن و باعث افزایش تجربه شدن

ادامه مطلب …